سوروسات سفر

 آموزش بافت مو

بنیاد شریف

مروری بر گذشته

عجایب اسرار آمیز جهان

  • جذاب
  • دیدنی
  • دنیای مد
  • مطالب طنز
  • آرایشی
  • سینما
  • بیوگرافی هنرمندان
  • عجایب
  • گوناگون

آرایشگری هنری زادور

 
مانتو

ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی

مجموعه : آموزش آشپزی

طرز تهیه ناگت مرغ و سبزیجات, طرز تهیه ناگت مرغ

ناگت مرغ و سبزیجات را این بار رژیمی درست کنید

ناگت مرغ یکی از پیش غذاهایی است که طعم آن بسیار عالی است. ولی ناگت های مرغ حاضری کالری بسیار بالایی دارند و باعث چاق شدن تان می شوند. با دستور زیر می توانید ناگت مرغ رژیمی درست کنید.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی :

سینه مرغ پخته  2 عدد
 کلم بروکلی  1 لیوان
 هویج  1 عدد
 تخم مرغ  1 عدد
پنیر رنده شده 2 قاشق غذاخوری
آرد به مقدار لازم
پودر سوخاری به مقدار لازم

طرز تهیه ناگت مرغ و سبزیجات رژیمی :
داخل قابلمه ای آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید سپس کلم بروکلی ها را داخل آب جوش بریزید و پس از 5 دقیقه که جوشید کلم بروکلی ها را با آب سرد ابکشی کنید.
کلم بروکلی های جوشیده ، سینه مرغ پخته ، هویج خرد شده و پنیر رنده شده را داخل میکسر بریزید و هم بزنید تا به شکل خمیری نرم شود ( میتوانید 2 بار چرخ کنید ) سپس به آن نمک و فلفل بزنید.
خمیر ناگت را 1 ساعت داخل یخچال بگذارید و استراحت دهید.
تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید و با چنگال بزنید.

آرد سوخاری و آرد سفید را داخل ظرف های جداگانه بریزید ، با دست تکه هایی از مایه ناگت بردارید و به آن شکل دهید سپس ناگت ها را به نوبت در آرد سفید ، تخم مرغ و آرد سوخاری بزنید.
پس از آماده شدن ناگت ها را داخل سینی فر که چرب کرده اید بگذارید و در فر با دمای 200 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه بگذارید تا طلایی شوند سپس همراه با سس و سالاد سرو کنید.

نکته ها :
می توانید ناگت ها را در روغن هم سرخ کنید.
می توانید به مایه ناگت 1 تخم مرغ و 1 قاشق غذاخوری آرد نخودچی اضافه کنید تا بافت منسجم تری داشته باشد.
به جای کلم بروکلی می توانید از قارچ خام استفاده کنید.

منبع : irancook.ir

عضویت در تلگرام جذاب

آموزش آرايشگري

برنامه هاي ماهي صفت

پربیننده ترین مطالب

ایستگاه طنز و شادی

برنامه هاي طنز ريوندي

فال و طالع بینی